Sunday, August 22, 2010

Mamee Sllrrrp and You!

Sunday, August 22, 2010
Mamee Sllrrrp has so many flavors, from original, spicy to curry and more.
So what's your favorite?


Goreng Asli Fantastik - Mungki Mamak terlalu jauh. Mungkin hujan luar sana. Mungkin juga anda hanya perlukan Mee Goreng peda yang disediakan dengan sepantas kilat. Pada hari-hari sebegini, Goreng Asli Fantastik akan datang menyelamatkan hari anda!




Sup Bunjuut Pedas Terer - Biji ketumbar, bunga lawang, kayu manis, halia, bawang putih, bawang merah dan sayur saderi... anda mungkin tidak dapat ingat semua ramuan di dalamnya tetapi anda pasti akan ingat akan rasanya yang istimewa itu.



Kari Kapitan Sempoii - Rasa dari negeri Johor yang unik dan semestinya pedas ini akan menjadi lebih enak lagi jika ditambah dengan bahan-bahan sampinga seperti tauhu, kailan, taugeh, bebola ikan, sotong, kerang dan juga cebisan ayam... sllrrrpp!! Cubalah!


Mi Rebus Pedas Gilerr - Anda pasti tertanya-tanya apakah rahsia dalam Mi Rebus Gilerr kami kan, rahsianya ialah di dalam perencah itu sendiri, Perencah Pes yang akan menukarkan air biasa kepada sup yang pekat yang enak dalam masa 2-3minit sahaja!



Asam Laksa Wow - Rasa masam asam, pedas cili, manis dari udang dan ikan. Tanbahkan Nenas dam daun pudina, bukan saja anda malahan orang Penang juga akan berpuas hati.



Ayam Sensasi - Hari yang memenatkan? Tensi? Ingin Sllrrrp sesuatu sebelum tidur? Kalau begitu, anda perlukan Ayam Sensasi apa lagi ditambah dengan sebiji telur. Sangat mudah dan menyelerakan, anda pasti akan"mmm..." dan "ahhh... dan seterus "zzz..."


Kari Berapi - Mengandungin serbuk kari, serbuk cili dan serbuk lada. Fuyoh! Mee Kari yang memang power la! Berani Cuba Berani Tanggun!

So whats your favorite?

0 comments: